|
ลำดับ |
ปี |
ประเภท |
ชื่อ |
1 |
2561 |
บทความวิจัย |
Students’ Perspective: Three Types of Reflective Written Feedback |
การอ้างอิง |
ABAC Journal, 38(2) |
2 |
2560 |
งานวิจัย |
An Analysis of PeerWritten Feedback on EFL Undergraduates' Writing |
การอ้างอิง |
Department of Western Languages, Faculty of Humanities and Social Sciences, Thaksin University, Songkhla Campus |
3 |
2559 |
งานวิจัย |
EFL Students' Attitudes toward the Use of Writing Rubric and Reflective Written Feedback |
การอ้างอิง |
Department of Western Languages, Faculty of Humanities and Social Sciences, Thaksin University, Songkhla Campus |
4 |
2559 |
บทความวิจัย |
Writing Rubric and Three Types of Reflective Written Feedback: One in a Million to Boost Up EFL Students |
การอ้างอิง |
In Proceedings of International Conference on Humanities 2016 (ICH2016), Postgraduate Club of School of Humanities, Universiti Sains Malaysia, Penang, Malaysia, December 22-23, 2016 |
5 |
2559 |
บทความวิจัย |
EFL Students’ Attitudes toward Authentic and Formative Assessment: The Role of Writing Rubric |
การอ้างอิง |
International Journal of Languages, Literature, and Linguistics, 2 (1), 32-37 |
6 |
2559 |
บทความวิจัย |
EFL Students’ Attitudes toward Authentic Formative Assessment: The Role of Writing Rubric |
การอ้างอิง |
In Proceedings of The Fifth International Conference on Language, Medias, and Culture 2016 (ICHMC 2016), International Economics Development and Research Center (IEDRC), Osaka, Japan, April 11-12, 2016. |
7 |
2557 |
บทความวิจัย |
Journal writing with peer feedback: A friend or a foe for EFL learners. |
การอ้างอิง |
International Journal of English Language Education, 2(2), 142-153 |
8 |
2557 |
เอกสารประกอบการสอน/เอกสารคำสอน |
เอกสารประกอบการสอนรายวิชา 0115241 การเขียนเบื้องต้น (Basic Writing) |
การอ้างอิง |
มหาวิทยาลัยทักษิณ |
9 |
2557 |
เอกสารประกอบการสอน/เอกสารคำสอน |
เอกสารประกอบการสอนรายวิชา 0115341 การเขียนอนุเฉท (Paragraph Writing) |
การอ้างอิง |
มหาวิทยาลัยทักษิณ |
10 |
2557 |
เอกสารประกอบการสอน/เอกสารคำสอน |
เอกสารประกอบการสอนรายวิชา 0115241 การเขียนเบื้องต้น (Basic Writing) |
การอ้างอิง |
มหาวิทยาลัยทักษิณ |
11 |
2557 |
อื่น ๆ |
เอกสารประกอบการสอนรายวิชา 0115241 การเขียนเบื้องต้น (Basic Writing) |
การอ้างอิง |
มหาวิทยาลัยทักษิณ. |
12 |
2556 |
บทความวิจัย |
Using journal writing with peer feedback to enhance EFL students’ writing ability across proficiency levels |
การอ้างอิง |
PASAA, 45, 91-112 |
13 |
2556 |
เอกสารประกอบการสอน/เอกสารคำสอน |
เอกสารประกอบการสอนรายวิชา 0115242 การเขียนเชิงพรรณนาและบรรยาย (Narrative and Descriptive Writing) |
การอ้างอิง |
มหาวิทยาลัยทักษิณ |
14 |
2555 |
บทความวิจัย |
Journal writing with peer feedback: An innovative approach to improve EFL students’ writing ability. |
การอ้างอิง |
In Proceedings of the 1st ASEAN Plus Three Graduate Research Congress: The First Forum of the Deans of ASEAN Plus Three Graduate Schools, Chiang Mai, March 1-2, 2012. |
15 |
2555 |
บทความวิจัย |
Boosting EFL students’ positive attitudes toward writing in English: The role of journal writing with peer feedback. |
การอ้างอิง |
ABAC Journal, 32(3), 20-28 |