| 1 |
2561 |
บทความวิชาการ |
การสอนภาษาอังกฤษและการพัฒนาที่ยั่งยืน: เส้นขนานที่บรรจบ |
| วารสารอินทนิลทักษิณสาร ปีที่ 12 ฉบับที่ 3 หน้า 142-159 |
| 2 |
2560 |
เอกสารประกอบการสอน/เอกสารคำสอน |
เอกสารประกอบการสอน รายวิชา การแปล 1 |
| ทุนสาขาวิชาภาษาตะวันตก มหาวิทยาลัยทักษิณ |
| 3 |
2558 |
งานวิจัย |
Content and Language Integrated Learning Approach: A Resolution for Developing English Communication Ability of EFL Learners |
| The International English Language Teaching 2015 Conference, Bayview Hotel, Penang
ทุน 90 ปีจุฬาลงกรณ์ กองทุนรัชดาภิเษกสมโภช |
| 4 |
2558 |
บทความวิจัย |
Utilization of ContentTheme-Based Instruction: An overhaul of English language learning for non-native English learners |
| International Journal of English Language Education, 3(1), 115-126. http://dx.doi.org/10.5296/ijele.v3il.6786
ทุนวิจัยมหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง |
| 5 |
2558 |
บทความวิจัย |
English Communication Ability Development through the CLIL Course |
| NIDA Journal of Language and Communication, 20(25). 63-97
ทุน 90 ปีจุฬาลงกรณ์ กองทุนรัชดาภิเษกสมโภช |
| 6 |
2558 |
บทความวิชาการ |
Applying CLIL to English language teaching in
Thailand: Issues and challenges
|
| Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, 8(2), 237-254. doi:10.5294/laclil.2015.8.2.8 |
| 7 |
2554 |
งานวิจัย |
Effectiveness of ContentBased Instruction on Tertiary Students’ Reading Comprehension Skill Improvement |
| Teaching English Creatively: From Theory and Research to Classroom Best Practice, Mae Fah Luang University, Chiang Rai, Thailand
ทุนนักวิจัยรุ่นใหม่ มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง |
| 8 |
2551 |
งานวิจัย |
Orientation and Attitudes of Thai Vocational Students toward the English Language and Learning English |
| National Conference on Skills & Competencies in Education 2008, Universiti Sains Malaysia (USM), Penang, Malaysia |